Wysłanie sprzętu do serwisu

Doświadczony serwis i pełna dostępność części zamiennych powodują, że nasz sprzęt pracuje w szpitalach i klinikach na terenie całej Polski nieprzerwanie przez kilkanaście i więcej lat. Jest doceniany za swoją skuteczność i trwałość. Od kilkunastu lat podlegamy regularnym auditom jakościowym TUV NORD Polska, pracujemy w oparciu o najbardziej wymagające normy jakości ISO 9001 i ISO 13485.

Uwaga: przed wysłaniem sprzętu do serwisu skonsultuj się z naszym doradcą pod nr tel.

502 388 450 lub 94 34 35 680

pomożemy Ci ograniczyć koszty i czas wysyłki.

1

Starannie wyczyść, wysusz i złóż dokładnie sprzęt. Spakuj produkt do trwałego, mocnego kartonu. Zabezpiecz sprzęt przed przesuwaniem się, aby uniknąć jego uszkodzenia w transporcie.

2

Włóż do środka tę instrukcję wraz z dowodem zakupu, dołącz swój numer telefonu, pod którym będziemy mogli wyjaśnić ewentualne wątpliwości oraz opisz rodzaj uszkodzenia.

3

Zabezpiecz szczelnie karton za pomocą taśmy samoprzylepnej lub sznura.

4

Zamów przyjazd kuriera w REVITA
tel. 502 388 450, 94 343 83 17 lub

e-mail: serwis@revita.pl

5

Czekaj na odbiór przesyłki.

Zalecamy realizowanie wysyłki w pierwszych dniach tygodnia co gwarantuje zwrot przed weekendem.

UWAGA: Brudny sprzęt, ze względów epidemiologicznych, zostanie zwrócony nadawcy na jego koszt.