Serwis

tel.    94 34 38 317
         50 23 88 450
fax    94 34 64 078

srpl

Wysłanie sprzętu do serwisu,

uwaga: przed wysłaniem sprzętu do serwisu skonsultuj się z naszym doradcą pod nr tel. 50 23 88 450 lub 94 34 35 680 pomożemy Ci ograniczyć koszty i czas wysyłki. Starannie wyczyść / brudny sprzęt, ze względów epidemiologicznych, zostanie zwrócony nadawcy na jego koszt / wysusz i złóż dokładnie sprzęt. Spakuj produkt do trwałego, mocnego kartonu. Zabezpiecz sprzęt przed przesuwaniem się aby uniknąć jego uszkodzenia w transporcie. Włóż do środka instrukcję wraz z dowodem zakupu, dołącz swój numer telefonu, pod którym będziemy mogli wyjaśnić ewentualne wątpliwości oraz opisz rodzaj uszkodzenia. Zabezpiecz szczelnie karton za pomocą taśmy samoprzylepnej lub sznura.

Zamów kuriera UPS, www.ups.com :

a/ zadzwoń pod nr. tel.  22 53 40 000, usługa STANDARD - na koszt REVITA,

b/ podaj numer klienta 1E5289 - REVITA,
c/ zleć odbiór paczki z adresu (przedstaw adres odbioru paczki oraz jej orientacyjną wagę), 

d/ przedstaw adres doręczenia paczki:
REVITA. PODAMIROWO 30. 76-031 Mścice.
Czekaj na odbiór przesyłki.


Zalecamy realizowanie wysyłki w pierwszych dniach tygodnia co gwarantuje zwrot przed weekendem. 

Jeżeli masz problem skontaktuj się z nami telefonicznie 94 34 38 317. Naprawa wykonywana jest natychmiast a sprzęt bezzwłocznie odsyłany jest do użytkownika za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Koszty transportu /do i od Revitaponosi użytkownik sprzętu. Są one refakturowane na fakturze serwisowej.