Cennik

Firma REVITA jest wielokrotnie nagrodzona i wyróżniana za najwyższą 
jakość produktów, usług oraz innowacyjność technologiczną.


Pracujemy w oparciu o bardzo restrykcyjne normy jakości ISO 9001 : 2001 oraz ISO 13485:2005/AC:2009 a jakość naszej produkcji i usług jest od kilku lat systematycznie oceniana przez TUV NORD. REVITA jest wielokrotnie nagrodzona i wyróżniana za najwyższą jakość produktów, usług oraz innowacyjność technologiczną. Do produkcji naszych wyrobów używamy tylko najlepszych surowców, przetwarzanych według właściwych im, zawsze najnowocześniejszych technologii. Wszystkie procesy produkcyjne mają jedno wspólne zadanie – stworzenie jak najlepszego jakościowo wyrobu, który będzie spełniał wymagania użytkownika. Najwyższa jakość produktów jest potwierdzona ich ochroną gwarancyjną. Czas gwarancji określony jest wytrzymałością techniczną materiałów i dlatego bywa różny– ale nie jest krótszy od 12 miesięcy (licząc od daty sprzedaży). Ochronę gwarancyjną możemy przedłużyć o kolejne 5 lat ( opłata wynosi 10 % wartości przedmiotu za każdy kolejny rok ).

Dbałość o najwyższą jakość dotyczy również właściwej obsługi naszych Klientów; 

  • na terenie całej Polski, każdy zakupiony u nas system przeciwodleżynowy dostarczamy za pośrednictwem kuriera UPS (od kwoty 1.000,00,-zł bezpłatnie),
  • każdy produkt posiada dokładnie opracowaną etykietę zawierającą szczegółowe instrukcje dotyczące: warunków jego instalacji, użytkowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych,
  • dbałość o najwyższą sprawność naszych urządzeń przejawia się sposobem świadczenia usług związanych z ich przeglądami technicznymi i usługami serwisowymi. Świadczymy je od kilkunastu lat, zawsze w naszym centralnym serwisie. Usługi wykonywane są fachowo, szybko, sprawnie a co najważniejsze z zachowaniem najwyższych norm jakościowych. Czas transportu to max. 24 godz. wykonujemy go w oparciu o przesyłki kurierskie i zasadę od drzwi- do drzwi. Koszty transportu ponoszone są przez nas, a następnie bezprowizyjnie refakturowane na Klienta. Takie postępowanie gwarantuje znaczną redukcję kosztów i maksymalne skrócenie czasu obsługi: a/ wymiana elementów - do 48h od chwili przekazania przesyłki kurierowi (dotyczy dni roboczych), b/ gruntowne naprawy - do 72h od chwili przekazania przesyłki kurierowi (dotyczy dni roboczych),
  • do dyspozycji naszych Klientów pozostaje całodobowy numer pomocy technicznej 502 388 450,
  • gdy macie Państwo wątpliwości dotyczące użytkowania naszych urządzeń, szukacie porady w kwestii doboru sprzętu czy zastanawiacie się nad prawidłowością przebiegu procesu leczenia odleżyny oferujemy do Państwa dyspozycji darmową infolinię 800 10 10 01.

Kupiłeś za drogo? Porównaj parametry techniczne produktów. Jeżeli uznasz, że zapłaciłeś za dużo - zwracamy różnicę w cenie. Handlowcom zawsze gwarantujemy zakup za równowartość aktualnie najtańszych ofert i promocji w Polsce. Przedstawienie porównywalnych technologicznie, konkurencyjnych ofert zakupu, skutkuje udzieleniem indywidualnego rabatu.
Jeżeli stopień zużycia Twojego sprzętu wymaga jego wymiany na nowy, możesz tego dokonać w programie ”stare na nowe”. Przysługuje Ci specjalny rabat w wysokości 5% od aktualnie obowiązującej ceny sprzedaży. Program upoważnia do osobnego zakupu każdego produktu z naszej oferty i dotyczy produktów wszystkich firm, także wymiany produktów eksploatowanych w placówkach służby zdrowia. Warunkiem jest kasacja wymienianego sprzętu.
Użytkownikom naszego sprzętu oferujemy jeszcze dodatkowe 3% rabatu w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej jakości naszej pracy (ankieta na naszej stronie).